יום חמישי, 28 בנובמבר 2013

האם מרן הרב שך זצוק"ל התנגד להשתתפות נציגי החרדים בועדת טל???

כידוע, אחת ה"פשרנויות הגדולות", של מרן הגראי"ל שליט"א, היתה בהסכמתו להשתתפות נציגי הציבור החרדי ב"ועדת טל", כביכול בניגוד לדעת מרן הרב שך זצוק"ל.
מרן הרב שך זצוק"ל עצמו, ודאי וודאי לא יכל להתנגד לעניין כי הועדה כונסה בשנת 1999, ואילו מרן הרב שך זצוק"ל כבר היה אז במצב רפואי קשה, שלא איפשר לו להיות מעורב במה שקורה, אולם יש מי שרואים עצמם כ"ממשיכי דרכו", והם טוענים, כי על פי המידע שבידם, מרן הרב שך אם היה יכול, היה מתנגד להשתתפות ב"ועדת טל" ו\או "ועדת שקד".
גם עניין זה הוא שיקרי לחלוטין!!
מי שיחטט בתהפוכות שעבר חוק "תורתו אומנותו", יראה שבשנת ה'תשמ"ו השתתף נציגו של מרן הרב שך אז, ח"כ רפאל פנחסי מש"ס, ב"ועדת המשנה של ועדת החוץ והביטחון בנושא "בחינה מחודשת של הפטור מגיוס של בחורי ישיבות" בראשות ח"כ מנחם הכהן (ועדת הכהן)", שמסקנותיה לו היו ממומשות היו ממיטות כליה על עולם הישיבות!!
אגב, ניתן לראות שם ג"כ כי למעשה עד שנת 77 פעל למעשה הסדר "עילויים", ולא פטור גורף לכולם, כפי שנהוג היום...

סיכום "ועדת הכהן" מדוחות הכנסת:


סיקור מעיתון מעריב דצמבר 1986:

4 תגובות:

  1. חבל מאד שהבלוג החשוב שלך חסום בעצם ללקוחות "אתרוג", מכיון שאיננו יכולים לראות את התמונות - הכתבות המצולמות.
    אודה לך מאד אם תמצא דרך להעלות זאת כך שכולם יוכלו לראות, אני מאמין שאני מדבר בשם רבים נוספים.

    השבמחק
    תשובות
    1. אני מציע שתפנה ל"אתרוג" ותתלונן להם על כך, אני פניתי, והם לא חזרו אלי, אם תשלח לי מייל, אנסה לעזור לך בדברים ספציפיים.

      מחק
    2. תשובת אתרוג ידועה לי מראש: אין אפשרות לפתוח את השרתים של גוגל מכיון שיש בהם תכנים בעייתים ואין אפשרות לסנן באופן פרטני...
      השאלה אם אין דרך להעלות את זה לכאן בצורה אחרת באופן שלא יהיה תלוי בשרת אחר מהשרת שמחזיק את הבלוג עצמו [אני משער שזה מה שקורה כאן]. אולי תוכל להסביר באיזה פורמט אתה מעלה כאן את המסמכים?

      מחק
    3. עדיף שתתקשר איתי בנושא במייל.
      כמו"כ יש אפשרות להירשם לקבלת פוסטים חדשים, בתקוה שאז התמונות לא יסוננו.

      מחק