מכתב זה שניתן כאישור להפעלת תוכניות משותפות עם המל"ג מצטרף למכתב שניתן למכון בעת הקמתו בשנת תשנ"ו, הרבנים הגר"י ישראלזון, הגרש"T שטרן והגר"מ שטיינמץ מונו כמפקחים על המרכז החרדי, זאת לאחר שהוקם בברכתו של מרן הרב שך זיע"א
אברךהכשרה מקצועיתהמל"גיוסף שלום אלישיבכוללשמואל הלוי וואזנרתשנ"ותשנ"ט